Mlkbrn bende 7 haftalık hamileyim akıntım var şimdi enfeksiyon geçiriyorum sarı akıntım oluyor ilaç kullanıyorum doktorum normal olduğunu söyledi. Takip et sarı yeşil kanla karışık kokulu akıntın olmadığı sürece gayet normalmiş. Kısacası gebelik = akıntı demekmiş. İçini ferah tut. 🥰