Merhaba 30+1 hamileyim bebeğim erkek. Ya inanılmaz hıçkırıyor 24. Haftadan itibaren başladı sanırım gün içinde beş kere en az hıçkırıyor önceden normal diyordum ama bu aralar her gün olmaya başladı biliyorum çok saçma birşey kafaya takmak için 2 hafta sonra doktor kontrolü var ozaman sorayim doktora diyorum. Varmi benzer şey yasayan