Dilos0705 kıyamam tabiki ederim hemen iylessin gelsin annesi yanına benim yengemde öyleydi canım doktor emzirmeden önce sütünü biraz sağ ilk ondan sonra ver demişti oda öyle yaparak düzene oturttu sonra Bebek büyüdükçe alıştı bebeğin sana geldikten sonra sende böyle dene istersen süt çok olduğundan birden tazzikli geliyormus sanırım bebekde emzirme refleksi yeni geliştiriyor dikkat et canım