Berrinkarabudak 25 haftalık hamileyim sürekli sol yanıma yatmaya çalışıyorum ama kolum birkaç gündür çok ağrıyor sağıma dönüyorum .Uyurkende sırt ustu dönüyorum istemsiz..hamile yastığı aldım onunla uyuyorum ama sırtüstü yine dönüyorum.
Dyggfrkn Berrinkarabudak öyle oluyo aynen bende yaşıyorum o sorunu birşey olmaz inşallah yine soluma yatmaya calisiyorm yatabildigim kadar
MerveZMC Berrinkarabudak 37 haftalık hamileyim hala uyurken neredeyse yüzü koyun şekilde uyanıyorum doktorum problem yok dedi 🤷♀️
Berrinkarabudak Guneyinannesi1 sırtüstü sakıncalı diyorlar sol yana yatmak en doğrusu ve bebegin en rahat ettiği pozisyonmus ama sureklide sola yatmak imkansız..Bende sırtüstü dönüyorum malesef
Selin12- Berrinkarabudak ben iki hamileligimde de hem sağıma hem soluma hemde sırt üstü yattım hiç bir problem olmadı şimdi 3ye hamileyim aynı şekilde yatıyorum bir sıkıntı olmuyor son aylarda zaten nefes alamıyorsunuz sırt üstü yatinca