Busraa97 Arkadaşlar 28.haftadayim.İkinci gebeliğim.Esimle kan uyuşmazlığimiz var.İlk gebeligimde doğumdan sonra iğne oldum.İkincide 27 28 haftada olcaksin diyende var doğumda diyen de net bı bilgisi olan aynı durumda olan var mı
metehaninannesiii Busraa97 ilk 28.hafta da oluyorsun igne eger bebegin kan grubu dogumdan sonra annesiyle ayniysa tekrardan igne oluyorsunuz doktorunuz der size igne olacaksiniz diye