Geçen cuma doktora gitmiştim 6 haftalık 4 günlükken kalp atışı duyulmadı. Çarşamba yine gel dedi. Bugün gittim ve yine kalp atışını duyamadı. Herhangi bir kanama görünmüyor bende de olmadı. Bebek var boş gebelik de değil ama neden kalp atışı duyulmuyor anlayamıyoruz. 10 gün sonra tekrar gidicem bu defa netleştirmek için. Doktor nadiren de olsa bazen çok geç kalp atışı duyulabiliyor dedi. Benimle aynı durumu yaşayan var mı?