sadilek Kızlar bu haftada olup da ne gibi şikayetleriniz var şuan? 13+0 im şuan herkesde farklı oluyo biliyorum ama genel olarak neler yaşıyorsunuz 🙈
DenizzzT sadilek Mide yeni yeni düzeliyor gibi, uyku hali ve halsizlik hala devam , bazende ekstrasistollerim oluyor (kalp atışlarında atlama) onun dışında gayet sağlıklıyız 💙🌸