KadersizMelek Nasıl kullanıyorsunuz?? Bugün ağrım var,bir tane alttan fitil olarak ittim ama yapmak gereken başka birşey var mı ?? Tekrar çıkıyor mu ? Yada ne kadar uzaklığa itmek lazımm ??
bukbuk_bjk KadersizMelek ben bir kutu bitirdim her gece uyumadan önce kullanman daha faydalı parmağınla it çok abartmadan kalkma bir müddet zaten uyuyacaksın hemen de tuvalete gitme
KadersizMelek bukbuk_bjk doktor ağrın olduğu zamanlarda al çok sık kullanma demişti. Şuan ittim bir tane henüz hiç yerimden kalkmadım uzandım zaten,çok teşekkür ederim ☺️