sumeyraballl Merhaba kızlar kocaeli gölcük de özel medar hastanesi Derviş Numan onay a giden var mı gidenler memnunmusunuz ?
MineG sumeyraballl ben Faruk karakayaya gitmiştim. Memnun kalmıştım ama kalabalık oluyordu gittiğim zamanlar şimdi nasıl bilmiyorum
Bervann sumeyraballl merhaba Medar Hastanesi’ne gittiniz mi acaba bende orayı düşünüyorum da bilgi almak istiyorum
Melis77 sumeyraballl Bervann ben bir süre orda kalıyorken mustafa göktana gitmiştim çok memnundum ancak izmitte özel klinik açıp taşındı isterseniz muayene için bi gidin zaten doğumu yine medarda yaptırıyormuş
sumeyraballl Bervann bende ahmet beye gidiyorm cnm 150 ye gidiyordm 180 oldu zamlandı ama doktor çok iyi çok ilgili şakacı detaycı çk güzel ilgileniyr