RfBasturk 10. Haftamızdayız ama iştahsızlık var , et , tavuk, balık, yumurta görmek bile istemiyorum😔 meyve ve az sebze yiyebiliyorum neler önerirsiniZ arkadaşlar, nasıl atlatabilirim
Enesefe RfBasturk canım ilk başlarda yok öyle oluyor hatta ben kilo bile vermiştim sonra bir aciliyorsun durdurabilen e askolsun😀😀😀sen yine az az ye mideni yatistirack süt ic meselâ zaten bebek kendine yeteri kadarini alır
Calasun RfBasturk ben13 haftalık oldum hala yiyemiyorum vitamin verdi doktorum zorlama dedi zamanla düzelicekmiş🙏İştahla yemek yemeyi özledim😓 😂