Somerkadir4 Herkese merhaba kızlar bişey sorcam dün ultrason a girdim bebeğim sağ tarafta görüntülendi sağ taraf erkek sol taraf kız bebek diyorlar bilen anlayan ya da tam tersi olan varmıdır
Ada92 Somerkadir4 bence alakası yok yengem hamile solda bebek cinsiyeti erkek benimde solda cinsiyeti kız
ktnzehra49 Somerkadir4 benim kızım sağ taraftaydı bu bebişte sol tarafta doktor kız dedi 13 haftalıkken daha net değil bakalım ne çıkacak
b_e_b_e Benimde hep sağda kız. Dahası böyle hurafelerin istisnasız hepsine göre benimki erkek olması gerek. Ama kız🙂 inanmayın Allah hayırlısını versin.