Seda066 Kızlar adet sancım var gibi karnım kasıgım agrıyor normalmi daha yeni hamile kaldım haftalık bile gözükmüyor
kadifemsii Seda066 gebeliğin ilk dönemleri bu ağrılar çok normal kanama yoksa tabi . Zaten bu ağrılar da gebelik belirtisi
mhtpmhtp Seda066 canım ben hamileliğimin ilk haftaları geceleri uykudan uyanacak kadar kasıklarımda sancı oluyordu. Doktoruma sormuştum yer açıyo kendine demişti normal demişti ama yine de doktoruna sormanda fayda varr
Lina111 Seda066 kasıklarına ufak masajlar yaparak süreci atlatmaya çalış hemen ağrı kesiciye başrumamalısın..