hepoyleolurzaten Mehdisram 🤭 bu bebisler bizi bekletiyor topluca aynı gün doğuracakmışız gibi geliyor 😅
hepoyleolurzaten Deletedmom9823 Ay valla aynı şeyi düşünmüyor değilim kuzum, toplu doğum yapıcaz gibi bu gidişle 😅
Sedanurcivan Bizimde 39 hiç bi hareketlenme yok 1hafta önce 1cm acıklık vardı sadece yarın kontrolüm var inşallah açıklık artmıştır sancı gelcegi yok çünkü 🙈
hepoyleolurzaten Sedanurcivan İnşallah 🤲🏻🤭 Valla benimde yok hiçbir belirtim yarın kontrole gideceğim bakalım 🤷🏻♀️☺
hepoyleolurzaten Deletedmom9823 Yarın kontrolümüz var durumlara bakacağız yoksa bekleme taraftarı değilim, sezaryen e döneceğim ben kuzum 🤷🏻♀️
Melekege1 hepoyleolurzaten 38+1 benim de az daha kalsın diyorum bakalım ama artık dik oturamıyorum ben