Rumeysam ben’lerim vardı çoğaldı ve belirginleşti, et benim hiç yoktu kolumun altında 4 tane çıktı ve büyüyor 🤦🏻♀️
1 ay önce bende böyle bi post açmıştım hamilelikte oluyormuş sonra dökülüyormuş dediler ya da cildiyeye gidip yaktırılıyor, aldırılıyormuş. Bekleyeceğiz bakalım bebiş Ekim de geliyor, zaten kış max. Nisana kadar beklerim dökülmezse bana cildiye yolları 🤦🏻♀️ çok moralim bozuluyor gerçekten ne zaman aynaya baksam bi yerimde bir şeyler çıkmış gözümün içinde bile ben çıktı 😤