fysdrucr Kızlar merhaba, bugün itibariyle 20. Haftayı bitiriyoruz ancak hala beslenme alışkanlığımı düzene sokamadım. Çalışıyorum kahvaltı vs asla düzenli yapamıyorum simitle geçiştiriyorum çalışan annelerden beslenme programlarını paylaşabilirler mi?
Adalina09 fysdrucr Ben 21 haftalık oldum çalışmadığım halde düzene sokamadim kendimi hep evde olmama rağmen hiç düzenli bişey yemiyorum sabah kalktım dolapta dünden kalan makarna vardı onu yedim
Clementinee fysdrucr çalışınca gerçekten zor canım ama akşamdan sandviç hazırlayabilirsin. İçine peynir domates biber yeşillik. Yanına bir kaç tane ceviz alabilirsn. Sabah iş yerinde bunları yiyebilirsn. Birde kefir götür canım
eliffkrts fysdrucr akşamdan sandviç yapıp dolaba koyun sabah çıkarken alın yanınıza :) bir gün peynirli domatesli vs bir gün yumurta salatası gibi yapıp içine koyabilirsiniz, 20 haftalık bebeğin enerji ihtiyacı artmaya başlar muhakkak yumurta peynirli besleyici sandviçler yapın :) küçük bir lokum kutusu gibi şeyler oluyor ya onlara da ceviz badem kuru kayısı koyup çantamda taşıyordum ara ara yiyordum öneririm
Clementinee fysdrucr hatta canım mürdüm eriği taze kuru farketmez sabah akşam iki tane ye kabızlık problemi yaşıyorsan. Bana diyetisyenm söyledi kefir bunlar baya rahatlatıyor
Selin12- fysdrucr pestil yiyebilirsiniz sucuk şeklinde olanlardan filan onlar bebeğe çok kilo yapıyor