Meryem09 ![]https://imgyukle.com/i/zE3UP(https://) Merhaba 7+2hamileyim doktor bebeği gördü ama kalp atışı yok dedi 1 hafta sonra gel dedi detaylı ultrosonlada bakmadı ne yapmam lazım
eylusko Meryem09 hemen duyulmayabilir 1 hafta daha bekleyin . içinize sinmeyen bisey varsa doktora çok güvenmiyorsanız başka bi hastaneye gidebilirsiniz.