kcnr Açıkcası yeni okudum ben petek bal çok seviyorum hiçte sormamışım bu zamana kadR doktoruma arada yiyordum aşırı tüketmiyorum tabi ama yinede yemenin bir zararı varmı merak ettm
Gunesim1 kcnr bal mı 😊 Bana doktor günde bir fincan yeşil çay kahve bile tüketebilirsin dedi. Ki malum Bal gibi sağlıklı bişey neden yenmesin ki. Bence zehir dozdur. Bal şifa kaynağı yiyin bence 😊
Azizinannesi2 kcnr Bunu kahvaltıda bal yerken görmem 😂😂 midye değil etli çiğköfte değil yenilir bence neden yenilmesin ki 🤷🏼♀️
Aynur-13 kcnr evet yeniyor tabiki de benim doktorum hergün bal kaymak ye bebek kilosu için deri altı yağ dokusu için önemli demişti
kcnr Azizinannesi2 internetten baktım da bakteri falan varmış ama küçük bebekler için yasakmış anne karnındaki için net bir bilgiye ulaşamadım kafama takıldı
Azizinannesi2 kcnr Evet 1yasina kadar çocuklara bal verilmez ama hamileyken yenilmez diye bişey duymadım