Hnd3535 EY123 hangi ildesiniz? Ben sağlıkçıyım bizdede 24haftada izin vermiyorlar artık. İdare insiyatifi demişler
Halek_ Hnd3535 bende 2 hafta sonra 24. Olacaktım izin vermiyorlarmı acaba sağlıkta?? Bu arada üniversite hastanesindeyim ben siz nerdesiniz ?
EY123 acemianne78 Hakkari hocam az önce yine aradım özlük işleri kabul etmiyor şube müdürü yazı gelmediği için herkesi görev başına çağırıyor
acemianne78 Bende bugün idari izin için okula uğrayacaktım bakalım bize de aynı havayı mi çalacaklar 😔
Mom51122 EY123 yazı gelmediyse neye istinaden kalktı diyor. Devletin dili yazıdır, bununla ilgili bi karar çıkacak, il milli eğitimlere yazı gidecek ki onlar da size kalktı diyebilsin.
fg123 Kalkmadı ben de yakın zamanda ayrılacağım ama amiriniz ihtiyaç duyulması halinde çağırabilir dendiği için izne ayırmıyor olabilirler sizi
EY123 Ndrg12 Mom51122 fg123 Ankara’yı aradım iznin devam ettiğine dair yazıyı gönderdiler okuluma da gönderdim yazıyı bana ihtiyaç yok okulumda hep görevlendirme çalışıyordum zaten
acemianne78 EY123 hocam bana da o yazıyı atabilir misiniz rica etsem bizim idarecilerde zorluk çıkarabilirler elimde olsa çok iyi olur
iremcannn1907 EY123 bence ilgili bakanlığı arayarak en kesin bilgiyi onlardan almalısınız. Ben belediye personeliyim bizde kalkmadı haftaya çıkacağım