MinikGrilBaby MerveNur- Harika Bi krem bebeklerde daha çok kullanılıyor ama yetişkinlerde kullanıyor bende bilmiyordum teyzem sayesinde öğrendim oda çocuklarına kullanmış 1 kez olsun olsun pişik yaşamamış en küçük kutusunu bile rahat 5 6 ay kullanabilirsiniz
Selin12- MerveNur- içinde çinko olduğu için yaraları kapatıyor ben ilk kızımda aklınıza gelebilecek herturlu pişik kremini kullandım ama hiç biri fayda etmedi taki sudocrem kullanana kadar
MerveNur- SayeMom hepsiburada nın kampanyasıyla almayı düşünüyordum ama orijinaldir inşallah biraz araştırayım
SayeMom MerveNur- tamda onu dicektim eczaneden yada ebebekten al oralardan alma satıcıları cok farklı hiç gerek yok
Seda_nrr MerveNur- pişik kremi olarak kullanılıyor ama içeriği temiz değil o yüzden başka bi krem tercih edin 🙏🏻