Semadeniz 3 düşük geçmişim var. Gebeyim. Aşı olmak istiyorum. Allah korusun bebeğe zararı olur diye korkuyorum. Biontech olanlar?
biroglanannesii Semadeniz Doktorum bana önermiyorum aşı dedi . Hatta doğurduktan sonra ilk 6 ayda olma bence dedi . O yüzden asla olmucam aşı . İnstagramda doktorları takip ediyorum bir tanesi hamileyken kendi eşine de vurdurtmamış
Sevdaelmc Semadeniz tabi herkesin kendi görüşü bu aşı meselesi ama ben çok düşünüp çok doktorlarla görüşüp vurunma kararını aldım vurundum gerisi Allah’ıma kalmış ona emanet
Handan_65 Bende saglil ocağından geldim Aşı olmakn ixin gittim şuan 13+6gun bana 15 hafta da gelin dediler olamadım ama olucam gebelerin virüsü yakalanma oranı 3 kat daha çabuk oluyirmus biz önleminizi alalım takdiri ilahi
Gta-35 biroglanannesii bende güvenmiyorum cnku bu aşıların etkisi 5-10 yıl aşı henüz yeni çıktı o kadar sürede Allah korusun ne olacağı belli olmaz.