mhtpmhtp normalde zaten hiç tüyüm yoktur bacağımı bile 2 ayda bir ağda yapıyordum çok cansız vr inceydi ama şuan göbeğim o kadar tüylendi ki anlatamam badem yağı falan kullanıyordum çatlak oluşmasın diye ondan olabilir diye yağı değiştirdim ama azalmak yerine resmen arttı kan sulandırıcı kullanıyorum ondan mı acaba dedim ondan da olmaz dediler gerçekten çok takıyorum bu aralar bembeyaz tende böyle efil efil tüyler resmen dans ediyor her karnıma bakışımda gözüm kayıyor çok moralim bozuluyor dokunmuyorum çoğalmasın iyice diye ama bilmiyorum inşallah dökülür ay çok dert olmuştu bana buraya döktüm içimi 🤭🤭