Esraaaaa2 yanına ne yakışır bilmem ama aşırı zor 😂😂 dogum yaptım 2 hafta isimsiz kaldı çocugum eşimde bende o açıdan sıkıntılıyız 2 gün üzerinde çalışma yaptı ahahahha en son tamam dedik karar verdik gidip sormuş bide ismi koyuyoruz ama degiştirirsek nasıl olcak diye😄