Susamtanesi-1 ben de 12. Haftamda geçirmiştim. Göğüs kafesinin olduğu yere pamukla sarımsak yağı sürdüm iltihap ciğerlere inmesin diye (evde yoksa 1 su bardağı zeytinyağı içine 4-5 sarımsak atıp 1 gün demlendirip kullanabilirsin normalde daha uzun süre beklemesi lazım ama). Onun dışında d vitamini, c vitamini aldım. ilik suyu ile çorba yaptım, bol sarımsak yedim cacık vs. Çinko ve magnezyum içerikli takviyeler aldım bunlar da tat kokunun çabuk geri gelmesini sağlıyor bildiğim kadarıyla, çabuk geldi benim. Umarım şifa olur