Hanımlar sabah pozitif sonuç aldım fakat henüz kimse aramadı, eşim de temaslı sonuçta rapor alması lazım nasıl yol izlemeliyiz. Biliyor musunuz, ayrıca tecrübeli anneler bebeğim 2 gündür çok fazla hareketli, covidle ilgili olabilir mi ?
Bir de nasıl atlattınız önerileriniz nelerdir?