Burcu_akbb vallahi Dr um da oyle dıyor İlk gebelik olunca tecrube de yok korkuyorum cok Dr um normal de zor sezeryan da zor 3.bır hakkın da yok dusunme hıc bunları dedı.. Ama catı muayenesi benı mahvediyor napıcam bilmiyorum tek duam açılayım ıstiyorum nişanım geldı ama acılma yok🥺