Gizemnurr MerveCeren aslında kasmadım korkmadım da ama o kdr cok iktirdi ki ben bagırmak zorunda kaldım acıdan 🙄
Gizemnurr H2hamide açıklıgım var mı yok mu bılmedıgım ııcn dırek bakın dedım sancılarım cok cıkınca ben dedım heralde acıldım 🤷♀️ ayy ne bıleyım ben boyle olacagını🙄
H2hamide Gizemnurr haklısın valla canım bende gayet rhat gıttım nasıl olsa cok acımıyomus dıye ama sora Aman Allahım didimmm🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
H2hamide Gizemnurr ayyy hadı hayırlısı canımmm eger sancıların düzenlıyse bı acıle fılan gıt nst ceksınler.
Kvsraykt Gizemnurr Eline eğer hiç jel filan almadıysa acıtabilir çünkü biliyorsunuz ıslaklık olmazdığında aynı şeyi ilişkide de yaşıyoruz bence normal doğumdan korkmayın ama ya giderken kendiniz yağ sürüp gidin ya da doktordan rica edin
Gizemnurr Kvsraykt eline bol batikon aldı oyle soktu elini.. Onun kokusu bıle sanırım bnde travma yarattı🤦♀️
Gizemnurr Kvsraykt bnde böyle kayganlaştırıcı jel bekledim eline döker dıye hatta ilk gormedim ben onu kan sandım aklım gıttı yanındaki yardımcısı kan değil o batikon korkma dedı 🙄🤦♀️🤦♀️
Kvsraykt Gizemnurr değişik gerçekten hiç görmedim ilk gebeliğimde şimdi de nasıl olur bilmiyorum çok zor gerçekten 2 3 saatte bir kontrol edilmek ama bunlara dayanıyorsun bebeğine kavuşmak için
Gizemnurr H2hamide oglen 12 de yatısım yapılmıstı zaten ben eve giderim diyordum ama nişan gelınce bırakmadılar yarın akibetm belli olur, 😊🤷♀️💪
H2hamide Gizemnurr Allahım haayırlısını nasıp etsın canım dualarım senınle🤲🏻🤲🏻🤲🏻Eger dogum olursada Allahım bır avazda kurtarsın haberdar et benıde♥️♥️🤲🏻🤲🏻
Kvsraykt Gizemnurr İzin verin eğer bir sıkıntı yoksa doğal yolla gelsin sadece kucağınıza aldığınızı hayal edin mutlu olun stres yapmayın heryeşeye değecek
Gizemnurr Kvsraykt bncede dogal yolla gelsin ama bugun ebe gördü benı catı muayenesi yaptı o da en temizi sezeryan sen dayanamıcak gibisin dedı.. Bende bir kaldım orda acaba yapamıcam mı dıye 🥺🙄
Esila-05 MerveCeren Benim ilk hamileliğim 37 ve 38 haftamda doktorum iki kez çatı muayenesi yaptı hiç acımadı,2 parmağıyla yaptı birde,hissetmedim desem yeridir.çünkü hiç kasmadim serbest bıraktım kendimi
Kvsraykt Gizemnurr Hiç önemseme sanki biz sürekli elleten insanlarız tabiki buna alışmamız mümkün değil o an başka yere bak ve gözlerini kapat düşündüğün şeyler farklı olsun bebeğin olabilir yapamadığın bir işin olabilir