Kızlar ruyanizda doğurduğunu gorenler bebeklerinin vinsiyeti neydi ne oldu ben iki oğlumda kızım olduğunu görüyordum oğlum oldu bu bebişim de hiç görmedim o kadar düşünmeme rağmen bugün rüyamda ulurasonda erkek olduğunu gördüm ki bebisin cinsiyetine erkek dedi doktor