Slmkhrm ah kuzum o zaman olayı inan bütün hamislerde var.Benim ikinci gebeliğin inan daha iyi anlıyor insan hamileliğini tadını çıkarıyor.ilkinde ben erken anne olmuştum 21 yaşında ve biraz sıkıntılı geçmişti iğneler serum falan doğurama kadar istifra bişey anlayamamıştım .Ama ikincisi cok sukur o kadar zorluk cikarmadi gort gozle bekliyorum cok merak ediyor insan.Saglikla vaktin de zamanında gelsin hepside bekleriz sorun değil😊