Kubra3525 S-A açıklık kontrolü yapıldımı hiç benim yapılır yapılmaz gecesi dogum başladıda😌 39+2 ydim
S-A Kubra3525 en son geçen hafta gittim bebek çok yukarda hiç inmemiş dedi yürüyüş falan yaptım bu hafta sancımı bekliyorum sezeryandan korkuyorum çünkü 😔
Minikcivcimmmm__34 Kubra3525 yapıldığında açıklık varmıydı peki 😊 bende 39+1 im açıklık kontrolü yapıldı 0 acıklık
Kubra3525 S-A korkulcak bişey yok bence ben sezeryanla dogum yaptım iyikide öyle olmuş ama tercih sizin tabi bol hareket cinsel ilişki öneriliyor normal dogum için merdiven inip çıkabilirsiniz bide
Kubra_baydar Kubra3525 bu söylediklerinizin hepsini ilişki haric fazlasıyla yapıyorum ama bnde tık yok 😂 39haftalik oldum
Kubra3525 Minikcivcimmmm__34 evet 1 parmak açıklıgın var dogumun başlamış dedi sabahki sezeryana kadar umarım dogurmazsın dedi ve sabahı zor ettim 😁aralıklı sancı girdi 3 dakikada bir