Bende 30 haftalık oldum 🥰 pazartesi günü annem saolsun beşik , uyku seti , küvet filan aldı . Hastane çıkışı , zıbın filan da aldı .🙏🏻 Annelerin hakkı asla ödenmez 🙏🏻 Daha eksıklerım var . 31 ya da 32 de yıkama ütüleme yapmayı düşünüyorum kızımın kıyafetlerini inşallah.