Kızlar bildiğiniz üzere kordon kanında bebeğimizin ilerde ihtiyacı olabilecek kök hücreler bulunuyor. Bir çok aile artık her ihtimale karşı bankalarda kordon kanı saklıyor. Aranızda kordon kanı saklayan var mı? Maaliyetleri ne civarda? Süreç nasıl ilerliyor bilgi verebilir misiniz? Ayrıca genel olarak bu konudaki düşünceler neler merak ediyorum?