Musmutlubirkalp Merhabalar, 3 gün önce epidural ile normal doğum yaptım. Doğumdan sonra eve geldiğimde kilom aynı duruyordu hiç gitmemişti. 3 gündür de ayni kiloda devam ediyorum. Beebegimi de emziriyorum. Bu normal mi, kilo verimi için neler yapabilirim
Aselminaaa Musmutlubirkalp bence gider daha ben 1 hafta sonra tartilmistim 10 kilo falan gitmisti bol bol su icin odemi atsin vucudunuz
Musmutlubirkalp Aselminaaa ay inşallah gider. Vücudum şu an şiş zaten. Herkes ilk iki gün 4 6 kilo gider diyordu hiç gitmeyince çok üzüldüm 🥺
Aselminaaa Musmutlubirkalp yok uzulme kuzum gider her vucut bir degil herkeze kulak asma odemin atar yakinda zaten
Sunay10 Musmutlubirkalp benim ödem bile biraz kalmıştı öyle gitti ayaklarım davuldu ama ben karnımı sardım insin diye canım acıyordu ama bol su içtim bide