Mas0105 canım merhaba ben de çatlatma iğnesiyle kaldım. Benim iğnem cuma günü yapılmıştı doktor haftasonunu aktif geçirin dedi yani 36 saat sonra demedi biz de her fırsatı değerlendirdik. Döllenme ayda bir gün oluyor sadece bir gün şansınız var yani dedi doktor. Çok şükür ilk iğnede oldu inşallah rabbim size de verir.