Yusra16 Günaydın kızlar, gebe olduğumu yeni öğrendim. Tedavi sürecimde İstanbula gidip geliyordum fakat şimdi Bursa’da kadın doğum doktoru ile yola devam etmek istiyorum. Önerebileceğiniz doktor var mı?
Shsg Yusra16 Merhaba.gozunuz aydın sağlıkla alın kucağınıza ..cekirgede ziya çetin muayene hanesi var onu tavsiye ederim.
Edakeskin Hayırlı olsun saglıkla kucagınıza alın inş. Rabia Nizam ı tavsiye ederim cok ilgili pozitif bi doktor ben hamileligmden öncesinde de gidiyordum simdi de devam ediyorum Yusra16
Aylinsemih Yusra16 canm ben jimer hastanesine gittim fatma nuray hanıma çok iyi bi doktor kendisinden çok memnun kaldım anne kız gibi davranıyor her hastasına ama sana tavsiyem jimer e girme orda dogum yaptım yeni dogan unitesindeki hemşireler olsun çocuk doktoru tam bir rezalet bebek avcıları devletten para almak için boşu boşuna bebeği kuvezde yatiriyorlar
Yusra16 Shsg 26092020 Teşe Shsg Çok teşekkür ederim 😊 Ziya Çetin’i çok duydum. Peki doğumu istediğimiz hastanede yaptırabiliyor muyuz?
Yusra16 Edakeskin Dr Rabia hanım Esentepe hastanesinde çalışırken histeroskopi ameliyatımı yapmıştı ve nasıl bir işlem yaptıysa bir gün de çıkacağımı düşünürken 8 gün hastanede yattım. Ameliyat sonrası enfeksiyon kaptım crp değerim 200 lere çıktı ve ölüyordum. O enfeksiyon sonrasında rahim tüplerim kapandı bir kez açılması için laparoskopi oldum ve açıldı. Yapısı bozulduğu için 6 ay sonra yeniden kapanmıştı hidrosalpenks oldum ve tekrar laparoskopi olarak tüplerimi aldırmak zorunda kaldım. Tüp bebek ile de olsa gebe kalabildim. Belki bunları yaşamam gerekiyordu ama sebebi Rabia doktor olduğu için ben adını bile duymak istemiyorum. Belki çok iyi doğum yaptırıyordur ama yaşadıklarımı unutamıyorum. Umarım talihsizlik yaşadığı ilk ve son hastası ben olurum.
Damlaharun29 Hayırlı olsun canim cekirge doruk hastanesinde hatice taşlı o doktoru öneririm kendimde ona gidiyrm ikinci gebeliğim ve çok memnunum tavsiye ederim
Edakeskin Yusra16 cok gecmis olsun aslında her doktor herkese iyi gelmez diye bisey var her ilacın her hastaya iyi gelmemesi gibi.Yasadıklarınıza cok üzüldüm Allah kimsenin basına vermesin.umarım bebeginizi saglıkla kucagınıza alırsınız
Shsg balkupumm Ben doruk Hastanesi’nde yapcam doğumu ora için 4000 dedi. Diğer hastaneleri bilmiyorum.
balkupumm Shsg anladım teşekkür ederim peki bu fiyat içinde oda süslemesi vs dahil mi ? Ya da fotoğrafçı falan siz arastirdiniz mi?
Shsg balkupumm Hiç bilmiyorum daha hastaneyle falan konuşmadım.Dorukta doğum yapmayı düşünüyorum doğum ücretiniz ne kadar diye sormuştum 4000 dedi.
Mdnyldz Yusra16 Medicana Dr.Okan Özden en başından beri gebelik sürecimi takip etti ve doğumumu da kendisi yaptırdı. Cooook memnun kaldim gonul rahatlığı ile tercih edebilirsiniz isinin ehli profesyonel bir hekim. Hem çok samimi hem aklınıza takilabilecek sorulara bile öncesinde açıklık getiriyor.
Bekleyistebiranne Yusra16 bursa şehir hastanesi memik karaküçük çok memnunum size de tavsiye ederim belki erkek diye istemezsiniz bende öyleydim ama memnun kaldığım için ona gidiyorum 😊
Yusra16 Bekleyistebiranne Yok benim önceliğim aslında erkek doktor birçoğunun aksine. Çünkü kadın doktorlar biraz da kendileri ile kıyaslıyor ağrı eşiğini vs. Gebelik öncesi birçok kadın doğum doktoruna gittim tüp bebek hastası olduğum için erkek doktorlar daha babacan oluyorlar.