O gelen klostrum sütüdür. 3 trimestarda oluyor bebeğe çok faydalı ilk emzirme zamanında gelir sadece yani muhakkak bebeğini emzir o sütle pis diyene bakma bebek icin büyük nimet bağışıklığı için doğumuna kadar göğüslerinle oynama sıkma yeterli geleceği varsa o geliyor engel olamıyorsun