Kızlar daha önce de post açmıştım. Su azlığı yüzünden bir anda doğuma alınacağımı öğrendim. Karma karışık duygularla doğuma gittim. Spinal anestezi ile sezaryen doğuma girdim. Ve inanın gerçekten hiç korkacak bir şey yokmuş. İğne asla acıtmıyor. Acı his asla yok çekiştirmeleri hafif hissettim ama kızım karnımda oynuyormuş gibi geldi bana. Ameliyat başladıktan 10-15 dakika sonra güzel kızım dünyaya geldi. Yanımda ilk müdahaleleri yaptılar sonra da göğsüme verdiler hemen,o kadar güzel bir duygu ki Rabbim isteyen herkese yaşatsın inşallah. 2.200 doğdu kızım ve solunum ihtiyacı olmadı çok şükür sadece minicikti❤️ Benim kanımda doğumdan bir gün önce enfeksiyon çıkmıştı bu yüzden 5 günlük antibiyotik tedavisi için ayrı kalacağız . İnşallah 5 gün sonunda başka bir şey çıkmaz ve kavuşuruz 🥰 Ben odaya geçince yoğunbakıma götürmeden önce 1 saat yanımda bıraktılar emzirdim . Şimdi de 3 saatte bir sağıp süt gönderiyorum yavruma . İlk yürüyüşten de hiç korkmayın gerçekten çok çok zorlayacak şeyler değil bi ağrı duyuyorsunuz tabi ki ama yürüdükçe düzeliyor . Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah ❤️❤️