Çok şükür keseyi gördük 8 mm ama bebek için 2 hafta sonra tekrar gel dedi, ve sat göre 7 haftalık görünüyorum sanırım geç döllenme var sorun olur mu sizce 2 hafta sonra doktor bana haftasını söyleyebilir mi tam olarak kaçıncı haftadayım hiçbir bilgim yok