oyksnn hiç bu evde yapılacak şeyleri yapmayın 2 gün önce 6 tane hemoroidle sancı çektim kadın doğum uzmanım acil genel cerraha sevketti dün gittim 3 tane krem fitil ve kabızlık şurubu verdi boşuna evde zeytinyağı baticon ılık duşla vakit kaybetmişim şuan 37 haftalığım doktorum çok geç kalmışsın gelmekle dedi hergün günde 3 defa kremleri karıştırıp o bölgeye sürüp basurları içeri itiyorum 2 gündür çok şükür etki gördüm yoksa normal doğumda patlama ve damara zarar verme ihtimalleri var ilk doktor denedi içeri sokunca onları ağlamaktan acıdan mahvoldum ama insan doğum için bebeği için mecburen acıya katlanıyor sizde kremledikten sonra içeri sokun yoksa dışarda kalan her parça şişip dahada dokunulmaz hal alacak