11 gün önce doğum yaptım. Normal doğum istiyordum hep. 6 dk da bir gelen düzenli doğum sancılarım vardı. Fakat kızım yeteri kadar aşağı inmemiş ti 14 saat sancı çektim. Bekledim iner belki diye. O sancılar hiç korkuluğu gibi kötü sancılar değildi aksine sancı geldikçe kızım geliyo siye mutlu oluyordum. 14 saat bekledikten sonra hala inöeyimce aşağıya beni sezeryana aldılar. Keşke keşke keşke normal doğum olabilseydi. İmkanınız varsa normal yapın.