Kvsraykt Bzkrttt Bende adayım bekliyorum şuanlık bir sıkıntı yok zorunlu sezaryen oldum 3 buçuk yıl oldu 38 haftayı geçtim şuan inşallah herşey yolunda gider
Ask_hosmus Bzkrttt yok hayır vermiyorlar zaten dikişler açılır diye doğumun kendisi başlaması lazımmış doktorum öyle demişti