Merhaba anneler biz 16 haftalık olduk düzenli gittiğimiz doktorumuz görmedim kâpatmis dedi ve yorumda bulunmadı malesef bnde merakla bir özele gittim oda hemen kız dedi suân kesin öğrenmiş gibi hissetmiyorum çünkü ilk kızımda da özel de erkek kesin demişlerdi 😄yanı başından savmak için mi yorumluyup gönderiyorlar anlamış değilim çünkü düzenli gitmiyorum tahlilleride devlete veriyorum sizin tecrübelerinize de danışmak istedim çünkü bir ay daha beklicem bu belirsizlikle ☺️https://resminiz.com/r/pkJpc