Sevval2720 İnsanlar da gün geçmiyor ki tuhaflaşmaları bitmiyor kime ne diyeceklerini şaşırıyorlar, sağlık açısından sorun olmadığı müddetçe kendim sezeryanı asla istemiyorum bu kişiye bağlı birşey sezeryan dersin bir bakmışsın normal olmuş, çoğu hastahane artık kesi ve dikiş yapmıyor ben iki normal doğum yaptım ikisinde de dikişim falan vardı ama çok şükür hemen toparlandım şimdi kesisiz ve dikişsiz düşünüyoruz doktorumla sağolsun öyle olucak dedi tabi zaman ne gösterir bilinmez ama sen kendini bebeğine bırak , o nasıl geleceğine kendi karar versin sezeryanın zorluğuda doğum yaptıktan sonra başlıyor belki daha kötü olcaksın belkide hemen ayağa kalkacaksın bunu bilemezsin ama emin ol normal doğumdaki rahatlığı bulamazsın sağlık açısından bir kere iyi insan gerçekten unutuyor sen kafanı bunlarla doldurma normal en güzeli 😊😊