Merhaba kızlar doğum parasının yatıp yatmadığını nereden öğrene bilirim
Acelya04 300 liralık yardımdan bahsediyorsunuz demi
Acelya04 e devlette aşamaları görülüyor beni hala ödeme aşamasında diyor
Acelya04 ben e devletten tâkip etmiştim canım
Acelya04 nereye basvuru yaptiniz dogum parasi icin ogrenebilrimiyim acaba
Bilen yazarsa bende merak ettm
PTT arayarak öğrenebilirsiniz numarası 444 1 788
zehra_asmin burayı arayıp öğrendim teşekkür ederim
zehra_asmin evet
Acelya04 PTT söylüyor ben öyle ogrendim
Taze_gebe Ödeme aşamasında yazıyorsa yatmıştır
zehra_asmin evet öyle yazıyordu yatmış
Acelya04 aa cidden mi ptt den gidip alacağım dimi
Acelya04 güle güle harcayın o zaman ♥️
Nasıl başvuru yapıyoruz
Acelya04 e devletten görünüyor Doğum parası yardımı dıye oraya bak