Öncelikle özür diliyorum kızlar 34 haftalıgım dun akşam 6 dan beri biley yiyemedim ve yediğim hersey ağzıma geliyor gece botu uyuyamadım doğru düzgün belim karnım ayrı ağrıdı ve sabah 8 den 8.34 de kadsr sadece 4 defa tuvalete cıktım aşırı isalim suandada hafif hafif ağrılarım var ve tuvaletryken peçeteye nokta seklinde sanki kan gördüm emin olamadım kanmı değilmiydi ama kırmızıydı 2. Kez gittiğimde nokta gibi kırmızılık gördüm 2 defada konturol etrim gelmedi sizce ne yapmalıyım