Kendini göstermedi hanımlar ya. Resmen boşuna gelmişim bugün 14+2 olmuş. Neymiş 2 li tarama testinin günü geçmiş 15 gün sonra tekrar gel dedi. Kendi doktoruma gelmedim randevusu yoktu bu doktorda çok ilgisizdi resmen başından savdı beni. Sinir oldum bütün gün aç gezdiğimle kaldım.