Merhaba arkadaşlar 4 yıllık evliliğimin 3 yılını iptal edilen 3 tüp bebek denememle geçirdim gittiğimiz her doktor anne olman imkansız donasyonu dene dedi herşeyden vaz geçmiştik 2020 kasım ayında doğal yolla gebe kaldım 7 haftalıkken kanama başladı düşük yptım hamileliğim devam etseydi bugünlerde kucağıma alacaktım mucizemi ama olmadı içim alev alev kimseye anlatamadım derdimi buraya yazmak istedim inşallah bir gün sağlıkla alırım kucağıma