En başından beri kese dışı kanama alanı ve dışa vuran yoğun kanama vardı, 20 li haftalara kadar lohusa pedi kullandım, hastanede kaç kez yattım, hatta hamile olduğumu bilmiyordum yoğun regl oluyorum diye gittiğimde öğrendim bu durumu, şükürler olsun bebek büyüdükçe kanama da alanı da geçti, stresini çok iyi anlıyorum, bol bol dinlen, ilaçlarını, kontrolünü ihmal etme, sabırlı ol, Allah’ın izniyle geçecek, sağlıkla kavuşalım 😉🤲