umudunannesiii Ne zaman gelir oğlum çok merak ediyorum ağrı,sancı hiç bsey de yok 40 i bekleyecek mi bkalm 🤣🤣
Haticecakirr umudunannesiii bizde 36 olduk 🌸🙏hayırlısıyla alırız inşallah kucaklarımıza miniklerimizi 🌸
Mihriban_27 umudunannesiii vala canım umudunu kırmak istemem ama benim oğlan 40+2 tık yok sen şimdiden bol bolvyürü squat yap merdiven in çık sürekli ayakta ol aktif ol belki zamanında gelir 🙏
Umbilik 38+2′yiz bende de ne ağrı ne başka bir belirti hiçbir şey yok. Sıpa beni bekletecek gibi görünüyor.