Kızlar 18 haftalık gebeyim, başlarda mide bulantım mide yanması göğüs ağrısı vardı ama şimdi hiçbiri kalmadı göğüs hassasiyeti yok denecek kadar azaldı, mide yanması çok fenaydı o da geçti midem çok nadir aşırı kötü bi koku alırsam bulanıyor bebeğimin hareketlerini de hissetmiyorum henüz ama korkuyorum her şey yolunda mı diye, sizler bu haftalarda nasıldınız lütfen deneyimlerinizi paylaşır mısınız