Nursa1994 Kızlar haftaya çatı muayenesi olacağım ama aşırı utanıyorum 🙈 bu bir hafta da bunu aşmam lazım🙈 yardım edin 😢
Naciyeylmz Nursa1994 bebeğini düşün cnm utanma sakin güzel şeyler için katlanılan bişi utanilir mi hiç 💜💜
Esraali Nursa1994 utanılacak bir sey yok mecbur bakılacak şimdi bakılması doğumda her türlü görecekler onlar için çok normal
Nursa1994 Naciyeylmz çok haklısınız bebeği düşünüp 5-10 dk dayanılacak bir şey, umarım sorun çıkmaz da 🙏🏻
Naciyeylmz Nursa1994 yokcikmaz cnm rabbim kolaylığını versin inan herşey zor normal doğumu sezeryan i ama onu görünce unutuyorsun 💜💜🤲🏻
Aselzara000 Nursa1994 benimki 1 dakka bile sürmedi doktor eliyle kontrol ettiği gibi dışarı cıktı orda söyledi söyleyeceklerini
Btlklkn Neden utanıyorsunuz? Dişiniz ağrıdığında ağzınızı açmak gibi birşey bu. Normal olarak😁 Doğum yapacaksınız canlar, dr zevk amaçlı bakmıyor sonuçta size.
Opheliaaa Nursa1994 doğumunu düşün o zaman utanmazsin ben hiç utanmıyorum doğumda illaki gorulcek Ben kıldan tugden cekinmistim. Agda yaptırdım çatı muayenesinden önce Ama doktor bakmadı bile bu örtü serdiler üstüme bakmadan soktu kolunu resmen ben şok 🤣
Opheliaaa Nursa1994 evet elini soktu yani ben bilmiyordum hiç araştırmada yapmadım o her zamanki alttan muayene aletiyle yapcak sanmıştım Baya bı şok geçirdim😁
Opheliaaa Kelebekkannesi yaa ben elini soktu sandım iki parmak olsa acimazdi okadar öyle acidiki elini soktu sandım ben 🤣🤣 Neyse onuda atlattım😆
Emineemre_29 Kelebekkannesi aynen bende iki gün önce girdim iki parmağını kullandı ve çok kısa sürdü nasıl bittiğini bile anlamadim
Kelebekkannesi Nursa1994 kol derken yanlış yazmıştır 2 parmakla yapılıyor çatı muayenesi araştırabilirsin canım 😊 ve saniyelik bir şeymiş kimi hiç acı hissetmiyor kimi çok az hissediyor acı eşiğinize bağlı bende 30 haftalık hamileyim korkmuyorum doğumdan da çatıdan da çünkü herkes farklı hissediyor Allah kolay doğum nasıp etsin hepimize 🙏🏻